nedeľa 6. júla 2014

let's get minimal

Aj keď som veľkým milovníkom folku, výšiviek, krojov, krajok a všetkého etno a boho, zaujal ma purizmus v obliekaní. Svojim štýlom patrí niekam do Škandinávie, ale určite si jedny-dvoje šaty v takomto jednoduchom štýle spravím /veď blond vlasy a pehy na nose mám aj ja :) /.
 
Typické sú jednoduché rovné a predĺžené línie, vnútorné skryté vrecká, záhyby, oversize a puff. Výsledok pôsobí chladne, pohodlne ale tiež sofistikovane a nadčasovo. Najkrajšie vyzerá prevedenie v bielej farbe, pretože táto farba krásne tieňuje premyslený detail.
Tieto na prvý pohľad jednoduché veci sú na zhotovenie vždy najnáročnejšie. Je potreba voliť správny materiál, aby sa nekrčil a aby bol jednoduchý na údržbu a tiež dokonalý strih. Na narodky som dostala hromadu vintage časopisov Burda od mojej sesternice, takže už mám pár strihových riešení s menšími "súčasnými" úpravami vybratých...
 
Výsledok určite skoro predstavím...Držte palce a zatiaľ sa môžete inšpirovať aj vy...;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...pre mňa ikonickým kúskom tohto štýlu sú tieto vintage prepracované puff šaty z dielne Givenchy ♥
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára