štvrtok 16. októbra 2014

tribal pearls- giveaway

Toto bola láska na prvý pohľad!!!
Obojstranné perlové náušničky od Diora sú objav sezóny. Dajú sa nosiť na dva spôsoby, sú neskutočne ženské a aj napriek tomu že sú jednoduché vedia poriadne zaujať- dostávam otázky typu: "ty máš tunel?", "a to máš ako zapnuté?", "a to máš nastrelené?"...:D
Páčia sa mi aj farebné pastelové verzie, zopár mi už čoskoro dúfam hodí pani poštárka do schránky.
Zdá sa že po zlatom období som sa aj ja chytila na perlovú vlnu, aj keď na biele perlové náhrdelníky som mala vždy slabosť a mám ich doma celkom dosť...
 
Tieto moje "double pearl" nie sú samozrejme od Diora, ale zato som si mohla dovoliť objednať jeden pár aj pre vás :)))
...a tak vyhlasujem po dlhšej dobe GIVEAWAY o tieto rozkošné guľôčky...  :)
 
Ak chcete vyhrať pár, stačí len kliknúť na tlačítko follow a teda sledovať môj blog cez službu Blogger a pripojiť dole do komentu svoj e-mail, na ktorý vás budem kontaktovať v prípade výhry. :)
 Výherkyňu vyžrebujem v posledný októbrový deň- teda 31,10.2014.
 
Držím palce! :)
 
 
 
 
 
...a ešte zopár inšpirácií ako ich nosiť :)
 
 
 
 
 
 
 
 

3 komentáre:

  1. Elegantna dokonalost :)
    Sledujem uz davno.
    Vivien.mihalikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OK babulky, naušky dostanete teda obe...keďže bola Vivien prvá môže si vybrať buď perleťovú, alebo bielu farbu ;)

    OdpovedaťOdstrániť